18 de mar. de 2014

UXÍO LOPEZ NA GALERÍA BESADA DO GROVE

O PINTOR VILAGARCIÁN INAUGURA A SÚA EXPOSICIÓN “LENZO EN BRANCO”.
O pintor vilagarcián , aínda que nado en Euskadi, pero residente en Trabanca Badiña inaugura o vindeiro 21 de
marzo ás 20 horas na prestixioso establecemento  meco “Galería Besada” sita na Rúa Concepción Arenal  da vila grovense. A exposición titulada “Lenzo en Branco” estará ate o 6 de maio e poderase visitar as mañás de 11ª 13 h. e as tardes de17 a 21 horas.
PENETRAR NAS OBRAS DE UXÍO, NO SEU MUNDO, SUPÓN UN EXERCICIO FASCINANTE 
Fronte ás obras de Uxío un experimenta a sensación de que non son cadros senón mundos, dotados
das súas propias leis, co seu particular dinámica e ata nun permanente proceso evolutivo alleo ao control do seu creador. Non hai deus, só conciencia. O azar e o destino manexan o pulso que percorre o lenzo. É o xesto, a fusión de texturas e pigmentos o que converte un
desenvolvemento conceptual en trazo e, posteriormente, en cadro. 
Poderiamos adxectivar as obras de Uxío con mil e un ismos, pero iso nos abocaría a oprimilas, a diminuílas. O artista traballa alleo aos ismos, non por descoñecemento, senón por pura vontade creativa. Por iso
é polo que na súa pintura atopemos tanto suxestións figurativas como evidencias matéricas, referencias expresionistas ou seducións minimalistas. Paradoxalmente “ ou
quizais non tanto” o resultado é un todo homoxéneo e coherente. O poder sedutor das obras de Uxío confírelles unha poética moi especial, non allea, nalgúns casos, ao sentido do humor , na que sempre está oculta a música, parte consubstancial da paisaxe no que se desenvolve o
proceso creativo do pintor.Penetrarse nas obras de Uxío, no seu mundo, supón un exercicio fascinante, unha deliciosa aventura estética na que, a medida que avanzamos, descubrimos novos territorios cheos de sorpresas e de infinitos matices, ata que, ineludiblemente, acabamos por converternos en partícipes de todo iso, a formar parte dese mundo, suxeitos tamén ás súas leis, á súa dinámica e, por que non, á súa mesma e evolución. 
CARLOS CRESPO

Ningún comentario: