11 de abr. de 2015

A UNIÓN SEMPRE FIXO E CONSTRUEU UNHA FORZA: A DE MIRAR POLO QUE UN CRE,VIVE E SABE .

UN ARTIGO DE MARI SANMAR
Nós ás peixeras somos pequeno comercio,témonos que axudar para que o grande non nós coma,loitamos o dia a dia para que o traballo e ós seus rendementos queden no pobo,o grande
estanos afundindo e o máis paradoxico é que fan cás nosas ventas un escarnio cós prezos para captar clientela,poñendo
Este producto é imposible atopalo nas
grandes superficies
carteis enganando a xente con que o seu produto e igual co noso,Tamén dicindo que nós vendemos,toda o lixo que hai nas lonxas (mandados por ós xefes,o empregado non ten culpa,non quero matar o mensaxeiro)que o bo o compran eles directamente xa o barco cando están pescando,ja...ja...ja!baixura nin de coña vamos!!cada quen que tire do seu carro pero non ca competencia desleal e enganosa ,non vou dicir o local,por respecto ás compañeiras que me apoian en todo momento o facer este escrito e eu son unha pequena representación do sector o noso , volvemos a repetir que nos vendemos unha
E este tamén...
caixa eles 10.000.Estamos de acordo co dos postos de traballo ,todo o mundo ten que vivir,pero a min que me venda o peixe unha charcuteira ou unha caixeira non me cola a hora de servirme o produto......Cada quen e libre de facer,comprar e poñer na súa mesa o que queira,eu so estou loitando polo meu e o meu sector !as peixeiras! ao igual que o farán eles co seu negocio,boas tardes amigos e pasade unha boa tarde que o tempo acompaña.Un saúdo de unhas servidora e mais das miñas compañeiras.
Mari Sanmar - PEIXE E PEIXEIRAS.
(Peixeira na Praza de Abastos de Cambados)

1 comentario:

o quinto dixo...

ademais a peixeira conosoa e vesiña dijoñe mira o peixe tiña cornos e o do mercadona dime mañan si non chove esta bo dia sempre a peixeira