19 de maio de 2015

MARGARITA TEIJEIRO SUAREZ, IRMAN DE FELIPE SUAREZ, CONTESTALLE A LINO GONZALEZ

A PROPÓSITO  DA SUA MENCIÓN AO LOCUTOR VILAGARCIÁN NO PROGRAMA DE AROUSA SI RADIO SALNES
"Bueno hoxe atopeime que desde
Cambados, paxina de Chon chega a entrevista que se lle fixo a o ningundis de Lino Gonzalez, en Radio Salnes, Lino foi entrenador do Arosa, e Felipe que lle quere e moito a o Arosiña actuou como el sentia e nun momento dado criticou
a Lino o criticou como centos de vilagarcians que acuden a o futbol, xa se sabe que se vai sempre a polo entrenador..¡.Amigo¡ O señorito este que vai pola rua mirando sempre pra o chan, que debeu pensar que o seu posto era pra toda a vida...¡Mi madriña¡ Enton na entrevista da radio soltouse a melena e dixo que Felipe foi un cancer pra o deporte e pra a politica....¿¿¿¿¿¡Guau¡ Felipe a o seu Arosa levantouno, unha das veces con unha deuda fina escomenzou unha campaña na radio e xa me enterarei canto recaudou, pero moito. O seu apego polo Arousa ben de moi lonxe, era un neno moi pequen e iba da man do seu Pai que era o meu a Lomba todos os domingos. Tamen di o
idiota este saido de nin se sabe donde que meu irman renunciou a apelido Teijeiro...Pero....¡De que nos coñece¡ ¿Que sabe? E moi malo porque inventa cousas que non son verdade. Tiñamos un Pai moi proteston, cada dous por tres habia notas e cartas nos periodicos firmadas por el e protestando por mil cousas, xusto en aquela epoca escomenzou meu irman a escribir no Diario de Pontevedra, como se chamaban de igual maneira meu irman firmaba co segundo apelido, co Suarez, foi asi como logo sigueu en Radio Arosa. Non vou seguir con esto, todos temos familia a min doeme o que se diga de Felipe, de meu irman que foi un profesional de luxo, que desde o seu traballo lle botou un pulso as mafias do terror, do narcotrafico, dando a cara a diario, sin ter porque, chovendo as amenazas de catro porcos que se enriquecian vendendo veneno a xuventude, e facendose ricos a costa de vidas, meu irman non tiña porque complicarse a vida, pero o fixo, eu sintome orgullosa a reventar, como pra que veña ninguen a decir tonterias basadas na envidia e nos complexos. O da politica, que foi un cancer pra a politica o deixei pra o final porque non o entendin nin o entendo. pero o Lino este non nos sirve noticias para pensar. Mais ben o contrario.
MARGARITA TEIJEIRO SUAREZ"

NOTA DO ADMINISTRADOR: Respetamos íntegramente o texto que así foi publicado no facebook de “A TI MEU CAMBADOS”.
FOTOS: diario de arousa e facebook.

Ningún comentario: